کد موجودی اینترنت ایرانسل


کد موجودی اینترنت ایرانسل

تشریح روشهای استعلام اعتبار و اعلام پایان بسته های اینترنت ۱۳۹۸۱۲۰۶ ایرانسل روش استعلام باقیمانده بسته‌های اینترنتی خود را اعلام کرد اگر به دنبال استعلام اینترنت ایرانسل و اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت ایرانسل اعتباری و دائمی و یا ثابت خود هستید، در این مطلب از فارنت تمام روش‌های متنوع موجود از جمله استعلام اینترنت […]


کد موجودی اینترنت ایرانسل

تشریح روشهای استعلام اعتبار و اعلام پایان بسته های اینترنت

۱۳۹۸۱۲۰۶

ایرانسل روش استعلام باقیمانده بسته‌های اینترنتی خود را اعلام کرد

اگر به دنبال استعلام اینترنت ایرانسل و اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت ایرانسل اعتباری و دائمی و یا ثابت خود هستید، در این مطلب از فارنت تمام روش‌های متنوع موجود از جمله استعلام اینترنت ایرانسل از طریق پیامک و کد باقیمانده اینترنت ایرانسل و استعلام مانده اینترنت با اپلیکیشن ایرانسل من را توضیح خواهیم داد.

شرکت ایرانسل درحال حاضر پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته‌های اینترنت همراه را از طریق پیامک به مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری اطلاع‌رسانی می‌کند و رو به اتمام بودن حجم بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران از طریق پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع رسانی می‌شود.

اما برای استعلام مانده اینترنت ایرانسل چندین راه وجود دارد که به طور خلاصه می‌توان به استعلام اینترنت ایرنسل از طریق پیامک ، کد دستوری (USSD) استعلام مانده اینترنت ایرانسل و در نهایت اپلیکیشن ایرانسل من اشاره کرد.

کد باقیمانده اینترنت ایرانسل

کدهای دستوری اینترنت ایرانسل

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با برنامه ایرانسل من

شاید ساده‌ترین راه ممکن برای اطلاع از مانده حجم اینترنت ایرانسل، برنامه ایرانسل من باشد که به صورت آنلاین میزان باقیمانده اینترنت را برای شما به نمایش در می‌آورد. این برنامه برای مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری قابل استفاده است و در صفحه اصلی برنامه و در بالای صفحه به طور کامل این موضوع قابل مشاهده است.

خرید بسته اینترنت ایرانسل، کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، شارژ حساب، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از جمله کاربردهای اپلیکیشن ایرانسل من است که برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم اندروید، iOS و همچنین تحت وب قابل استفاده است.

کد دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل

معمولا هنگامی که سیم کارت ایرانسل خود را بر روی یک گوشی جدید استفاده می‌کنید به طور خودکار تنظیمات اینترنت ایرانسل برای شما ارسال می‌شود اما اگر این اتفاق رخ نداد کافیست کد دستوری #۲*۴*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید تا تنظیمات اینترنت ایرانسل برای شما ارسال شود.

کد دستوری برای خرید بسته اینترنت ایرانسل نیز کد #۵*۵۵۵* است. حواستان باشد که اگر سیم کارت داپمی یا اعتباری دارید و مصرف آزاد اینترنت را غیرفعال نکنید در صورت تمام شدن حجم اینترنت ایرانسل، ادامه استفاده شما بر اساس “تعرفه مصرف آزاد” خواهد بود که البته به طور معمول طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکین می‌رسد. این گزینه از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل غیرفعال کردن است.

کد موجودی اینترنت ایرانسل