ترکیب سپاهان مقابل گل گهر سیرجان


ترکیب سپاهان مقابل گل گهر سیرجان

به نظر می‌رسد با بازگشت پیام نیازمند این دروازه‌بان به جای رشید مظاهری در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.


ترکیب احتمالی سپاهان در سیرجان؛

پیام نیازمند مهم‌ترین تغییر مورایس مقابل گل‌گهر

به نظر می‌رسد با بازگشت پیام نیازمند این دروازه‌بان به جای رشید مظاهری در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.

به گزارش ورزش‌سه، دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر برای سپاهان با دو پیروزی ارزشمند همراه شده است. آنها در هفته ابتدایی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به پیروزی دست یافتند و سپس در اصفهان نساجی مازندران را از پیش رو برداشتند. دو مسابقه‌ای که البته با نکات مهمی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی همراه بود. مورایس در دیدار اول از دانشگر در قلب خط دفاعی به عنوان زوج داسیلویرا استفاده کرده بود که در مسابقه دوم نیلسون جونیور جای این بازیکن را گرفت. تغییر مهم دیگر سپاهان در میانه میدان بود؛ جایی‌که محمد کریمی که در مصاف با گل‌گهر هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در ترکیب اصلی را ندارد، جای خود را به مانوئل فرناندز ستاره سرشناس سپاهان داده بود. اما علاوه بر این دو تغییر، شاهد یک تغییر دیگر هم بودیم و آن هم نیمکت نشینی فرشاد احمدزاده، وینگر راست تیم و حضور محمدرضا حسینی در ترکیب اصلی بود.

تغییرات احتمالی ترکیب سپاهان در سیرجان با آرایش ٣-٣-۴

*نیازمند جلوتر از پیام در ترکیب اصلی با این وصف انتظار می‌رود در مصاف با شاگردان امیر قلعه‌نویی، پیام نیازمند پس از یک فصل دوری از فوتبال ایران دوباره در ترکیب سپاهان دیده شود.

* خط دفاعی بدون تغییردر خط دفاعی انتظار می‌رود همان آرایش بازی قبل حفظ شود. به این ترتیب که امید نورافکن و رامین رضاییان دو مدافع چپ تیم باشند و زوج قلب خط دفاعی هم با داسیلویرا و نیلسون جونیور شکل بگیرد.*خط میانی با مثلث جدید و خلاق در دو مسابقه قبلی سپاهان، مسعود ریگی و یاسین سلمانی دو بازیکن ثابت تیم بوده‌اند و مانوئل فرناندز به عنوان آخرین ضلع این مثلث در هفته دوم بازی کرد و موفق به گلزنی هم شد. تغییر در این آرایش اتفاقی است که چندان محتمل به نظر نمی‌رسد.

*خط تهاجمی با دو ابهام یکی از تغییراتی که مورایس در بازی دوم ایجاد کرد، خروج فرشاد احمدزاده از ترکیب اصلی بود. در آستانه دیدار با گل‌گهر اینکه سرمربی پرتغالی از چه بازیکنی در دو پست وینگر چپ و راست بهره خواهد برد، یکی از ابهامات ترکیب است و ابهام دیگر هم انتخاب او از میان علی‌نژاد و کامسوبا خواهد بود. شهریار مغانلو هم مثل دو بازی قبلی راس خط آتش تیم خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل گل‌گهر:پیام نیازمند- امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز، محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

گزارش خطا

کاربر گرامی ، به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس؛

رونمایی از ترکیب سپاهان و گل گهر سیرجان

ترکیب تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر برای مصاف حساس امروز مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان و گل گهر در هفته ۲۳ لیگ برتر باید به مصاف یکدیگر بروند. ترکیب دوتیم برای این مسابقه اعلام شد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

ترکیب گل گهر سیرجان:

محسن فروزان، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، شایان مصلح، مهران گلزاری، فرشید باقری، امین امین پورعلی، کی‌روش استنلی، امین قاسمی نژاد، مرتض تبریزی تبریزی

ترکیب سپاهان مقابل گل گهر سیرجان