ثبت نام برای وام فرزند دوم


ثبت نام برای وام فرزند دوم

در این مقاله، در مورد ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱، مبلغ آن، سایت، نحوه ثبت نام و ویرایش اطلاعات، مدارک و شرایط دریافت این وام و پیگیری آن، مطالبی آورده شده است.


ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱

ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱، از طریق سایت ثبت نام ve.cbi.i ، بخش ثبت نام جدید انجام می شود. از شرایط دریافت این وام، می توان به عدم نیاز به سپرده بانکی و از مدارک لازم  نیز، به شناسنامه و کارت ملی والدین و فرزند، اشاره کرد. مبلغ این وام، به ترتیب برای فرزندان اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم یا بیشتر، ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است.

برای مشاوره ثبت نام وام فرزند آوری

برای مشاوره ثبت نام وام فرزند آوری

برای تشکیل خانواده، یکی از اصلی ترین ارکان، داشتن شرایط اقتصادی مناسب، برای فراهم نمودن مایحتاج، در طول دوران زندگی مشترک می باشد. در سال های اخیر، متاسفانه نرخ فرزند آوری، با توجه به تورم و ناتوانی مالی خانواده ها، در تامین هزینه های فرزند، بسیار پایین آمده است.

دولت، جهت جلوگیری از کاهش نرخ فرزند آوری، طرحی را برای کمک به خانواده هایی که دارای فرزند می شوند، جهت ارائه تسهیلات، در نظر گرفته است که از اهداف اجرای این طرح، تشویق به ازدواج و فرزند آوری می باشد. به این ترتیب، افراد دارای شرایط، با توجه به شرایط اعلام شده از سوی دولت، می توانند از وام نوزادان ۱۴۰۱، بهره مند شوند. بنابراین، سوال مهمی که در این رابطه مطرح می شود، این است که وام فرزند آوری به چه کسانی تعلق میگیره؟ 

باتوجه به اهمیت دریافت وام نوزادان، برای خانواده هایی که توان مالی برای نگهداری از فرزند را ندارند، در ادامه، در رابطه با شرایط ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱، مدارک لازم برای نوزاد اول، دوم و سوم، مبلغ وام تولد نوزاد، سایت ثبت نام این وام، نحوه ثبت نام تسهیلات فرزند آوری، ویرایش ثبت نام و همچنین، نحوه پیگیری آن، مطالبی آورده شده است.

شرایط ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱

آن دسته از افرادی که قصد دریافت وام فرزند آوری ۱۴۰۱​ را دارند، همانند ثبت نام کنندگان وام مسکن فرزند سوم، می بایست که شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض الحسنه فرزند، داشته باشند، در غیر این صورت، امکان استفاده از این وام، برای افراد، وجود نخواهد داشت. لذا، در ادامه، در خصوص شرایط دریافت وام فرزند آوری، توضیحات لازم آورده شده است.

افراد متقاضی وام، جهت دریافت وام برای اجاره مسکن نیز می توانند با داشتن شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن برای مستاجران جهت دریافت این وام اقدام نمایند.

وام فرزند آوری، نیاز به سپرده گذاری نخواهد داشت.

آغاز بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند، پس از ۶ ماه از دریافت این وام می باشد.

افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند.

لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت.

همچنین، در صورتی که زمان بازپرداخت وام فرزند آوری، فرزند دیگری از متقاضی به دنیا بیاید، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند، طبق ضوابط دستورالعمل این تسهیلات، به کودک بعدی نیز، تعلق می گیرد.

براساس تبصره ۴ ماده ۱ قانون، تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به افرادی تعلق خواهد گرفت که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای ۲۵ نباشد.

وام فرزند آوری، بر حسب مصوبات شورای پول و اعتبار، حداکثر ۴ درصد، به صورت سالانه می باشد.

تسهیلات قرض ‌الحسنه فرزند، با گرفتن یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می شود.

افرادی که قصد دارند، از تسهیلات ازدواج، بهره مند شوند، می توانند به صورت غیر حضوری، از طریق مراجعه به سامانه وام ازدواج، به نشانی اینترنتی ve.cbi.i ، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ازدواج، به لینک زیر مراجعه نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱

افرادی که قصد دریافت وام نوزادان ۱۴۰۱ را دارند، می بایست ابتدا، مدارک لازم برای نوزاد اول، دوم و سوم را جهت اخذ این وام، آماده نمایند و سپس، درخواست خود را برای ثبت نام، جهت دریافت وام فرزند آوری، به بانک های عامل، ارائه کنند. به طور کلی، با توجه به اینکه وام فرزند آوری به چه کسانی تعلق میگیره، متقاضیان، می توانند با در دست داشتن مدارک زیر، برای وام فرزند آوری، ثبت نام کنند و در صورتی که دارای شرایط لازم بودند، این وام را دریافت نمایند.

افرادی که قصد دریافت وام ودیعه مسکن را دارند، می توانند از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن، به نشانی  em.m ud.i ، به صورت غیر حضوری، برای ثبت نام این وام، اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی وام فرزند آوری

اطلاعات کارت ملی و شناسنامه والدین

اطلاعات شناسنامه نوزاد

آدرس کامل محل سکونت متقاضی

کد پستی ده رقمی محل سکونت متقاضی

مدارک لازم جهت ارائه به بانک برای دریافت وام فرزند آوری

ارائه فتوکپی کارت ملی و شناسنامه پد و مادر نوزاد

ارائه فتوکپی تمامی صفحات شناسنامه فرزند تازه متولد شده

ارائه فتوکپی کارت ملی و شناسنامه ضامن

ارائه یک فقره سفته

افرادی که قصد تعمیرات خانه های خود را دارند، می توانند از تسهیلات جعاله بانک مسکن و یا دیگر بانک هایی که این وام را ارائه می کنند، بهره مند شوند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با ثبت نام و نحوه دریافت وام جعاله بانک مسکن، به لینک زیر مراجعه نمایید.

مبلغ وام فرزند آوری ۱۴۰۱

با توجه به تورم و افزایش هزینه های مربوط به نگهداری از فرزندان، طبیعی است که بسیاری از افراد، برای تشکیل خانواده و آوردن فرزند، نیاز به منابع مالی لازم داشته که بدین منظور، می توانند از تسهیلات اعطایی دولت، من جمله، وام فرزندآوری، بهره مند شوند. به همین دلیل، در سال جاری، بخشنامه ای از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر مبلغ وام، به متقاضیان دریافت وام فرزندآوری، ابلاغ گردیده است. در ادامه، شما را با میزان مبلغ وام تولد نوزاد​ ۱۴۰۱، آشنا می کنیم.

افراد مستاجر متقاضی وام، جهت دریافت وام برای ودیعه مسکن نیز می توانند با داشتن مدارک لازم برای ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران، جهت دریافت این وام اقدام نمایند.

میزان مبلغ تسهیلات فرزند آوری، به ازای فرزند اول، دویست میلیون ریال می باشد.

میزان مبلغ تسهیلات فرزند آوری، به ازای فرزند دوم، چهارصد میلیون ریال می باشد.

میزان مبلغ تسهیلات فرزند آوری، به ازای فرزند سوم، ششصد میلیون ریال می باشد.

میزان مبلغ تسهیلات فرزند آوری، به ازای فرزند چهارم، هشتصد میلیون ریال می باشد.

میزان مبلغ تسهیلات فرزند آوری، به ازای فرزند پنجم و بعد از آن، یک میلیارد ریال می باشد.

همچنین، در رابطه با میزان مبلغ وام تولد نوزاد، متعلق به فرزندان دو قلو، به ازای هر فرزند، یک وام تعلق خواهد گرفت و به ترتیب تولد، لحاظ می گردد.

لازم به ذکر است اگر خانواده‌ ای صاحب فرزند سوم و بیشتر شود نیز، می‌ تواند از تسهیلات قرض‌ الحسنه خرید، ساخت و یا وام ودیعه مسکن، بهره مند شود. میزان مبلغ این وام، ۲۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز، ۲۰ سال می باشد.

افرادی که قصد دارند، از تسهیلات ازدواج، بهره مند شوند، می توانند به صورت غیر حضوری، از طریق مراجعه به سامانه وام ازدواج، به نشانی اینترنتی ve.cbi.i ، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ازدواج، به لینک زیر مراجعه نمایید.

سایت ثبت نام فرزند آوری ۱۴۰۱

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سعی دارد با توجه به شرایط متقاضیان، انجام روند اخذ وام نوزادان ۱۴۰۱، هرچه بیشتر، تسهیل و تسریع نماید. به همین دلیل، بستری مجازی، به عنوان سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به نشانی اینترنتی ve.cbi.i ، برای تسهیل انجام فرآیند ثبت نام متقاضیان، برای دریافت این وام، راه اندازی شده است.

افرادی که قصد دریافت وام تعمیرات مسکن را دارند، می توانند از طریق سامانه درخواست تسهیلات بانک مسکن، به صورت غیر حضوری، اقدام نمایند.

کاربران برای ورود به سایت ثبت نام وام فرزند آوری باید به آدرس ve.cbi.i مراجعه کنند.

آن دسته از افرادی که متقاضی دریافت وام ازدواج می باشند، می توانند به صورت غیر حضوری نیز، برای ثبت نام این وام، از طریق سایت ثبت نام ve.cbi.i ، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ورود به سامانه وام ازدواج، به لینک زیر مراجعه نمایید.

نحوه ثبت نام فرزند آوری ۱۴۰۱

افرادی که دارای شرایط ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱، می باشند، می توانند مراحل ثبت نام این وام را از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به نشانی اینترنتی ve.cbi.i ، انجام دهند و در صورتی که شرایط آن ها، جهت دریافت وام فرزند آوری، احراز شود، می توانند این وام را دریافت نمایند. از این رو، در ادامه، در رابطه با نحوه ثبت نام وام فرزند آوری، توضیحات لازم آورده شده است.

افرادی که قصد دریافت وام مسکن روستایی را دارند، می توانند به صورت غیر حضوری، برای ثبت نام و دریافت این وام اقدام نمایند.

برای ثبت نام وام فرزند آوری، ابتدا، وارد سایت ثبت نام ve.cbi.i شوید. سپس، بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند کلیک نمایید.

در این صفحه، از منوی سمت راست، بر روی گزینه ثبت نام جدید بزنید.

در این مرحله، می بایست فرم درخواست تسهیلات قرض الحسنه فرزند را تکمیل نموده و سپس، بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

در نهایت، با تکمیل نمودن مراحل ثبت نام وام فرزند آوری، یک کد رهگیری ده رقمی از سوی سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، برای افراد متقاضی صادر خواهد شد.

افرادی که قصد ثبت نام وام ازدواج را دارند، بهتر است پیش از زمان ثبت نام این تسهیلات، در رابطه با نحوه تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج، اطلاعات لازم را کسب نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج، به لینک زیر مراجعه نمایید.

ویرایش ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱

همانطور که بیان شد، ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱​، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به آدرس ve.cbi.i ، صورت می گیرد. افراد متقاضی که ثبت نام اولیه خود را در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، انجام داده و کد رهگیری ده رقمی دریافت کرده اند، اما، به هر دلیلی، نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود، در این سامانه دارند، می توانند با ورود به سایت ثبت نام ve.cbi.i ، اطلاعات خود را که در ثبت نام اولیه در سامانه وارد کرده بودند را ویرایش کنند. از این رو در ادامه، در رابطه با نحوه ویرایش ثبت نام وام فرزند آوری، توضیحات لازم آورده شده است.

افرادی که فاقد خانه می باشند، می توانند جهت شرکت در طرح مسکن دار کردن افراد فاقد مسکن، از طریق سامانه ثبت نام افراد فاقد مسکن، به نشانی اینترنتی sama .m ud.i ، اقدام نمایند.

برای ویرایش ثبت نام وام فرزند آوری، ابتدا، وارد سایت ثبت نام ve.cbi.i شوید. سپس، بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند کلیک نمایید.

در این صفحه، از منوی سمت راست، گزینه ویرایش ثبت نام قبلی را انتخاب کنید.

در این مرحله، می بایست فرم ویرایش اطلاعات ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند را تکمیل نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

در نهایت، با تکمیل نمودن مراحل ویرایش ثبت نام وام فرزند آوری، اطلاعات افراد متقاضی، در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، ویرایش خواهد شد.

آن دسته از افرادی که برای خرید منزل مسکونی خود، بودجه کافی را ندارند، می توانند از طریق بانک های مختلف، به صورت غیر حضوری، برای ثبت نام وام خرید مسکن اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام و دریافت وام خرید مسکن، به لینک زیر مراجعه نمایید.

پیگیری وضعیت ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱

همانطور که گفته شد، مرحله اول برای دریافت وام فرزند آوری ۱۴۰۱، ثبت نام افراد متقاضی از طریق سایت ثبت نام وام فرزند آوری می باشد. پس از ثبت نام در این سایت، یک کد رهگیری ده رقمی، به کاربران در صفحه سایت ثبت نام، نمایش داده خواهد شد و یا از طریق پیامک، به شماره تلفن همراه متقاضی که در هنگام ثبت نام در سایت وارد کرده است ارسال می گردد که با آن، افراد متقاضی، می توانند از طریق مراجعه به سایت ve.cbi.i ، وضعیت ثبت نام وام خود را مشاهده نمایند. از این رو، در ادامه، در رابطه با نحوه پیگیری وام فرزند آوری، توضیحات لازم آورده شده است.

افراد متقاضی، جهت دریافت وام مسکن روستایی، می توانند در سال ۱۴۰۱، در زمان ثبت نام آن، از طریق سامانه درخواست تسهیلات بانک مسکن، اقدام نمایند.

جهت پیگیری وضعیت ثبت نام وام فرزند آوری، ابتدا، وارد سایت ve.cbi.i شوید. سپس، بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند کلیک نمایید.

در این صفحه، از منوی سمت راست، گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب نمایید.

در این مرحله، می بایست برای مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام خود، شماره ملی پدر و فرزند را به همراه کد رهگیری، در کادر های مربوطه وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی گزینه مشاهده وضعیت کلیک کنید.

در نهایت، با تکمیل نمودن مراحل قبل، مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام فرزند آوری، در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، امکان پذیر می گردد.

همچنین، در صورت فراموشی کد رهگیری ثبت نام وام فرزند آوری، از صفحه اصلی سایت ثبت نام، منوی سمت راست، بر روی گزینه بازیابی و چاپ کد رهگیری، کلیک کنید.

در این قسمت، می بایست اطلاعات فرم بازيابی کد رهگيری ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند را تکمیل نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی گزینه مشاهده و چاپ کد رهگیری، بزنید.

به این ترتیب، کد رهگیری ده رقمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند، بازیابی شده و جهت پیگیری های بعدی،قابل استفاده می باشد.

افراد متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج، پس از ثبت نام وام ازدواج، می توانند از طریق سایت ve.cbi.i ، جهت پیگیری و مشاهده وضعیت درخواست خود، به صورت غیر حضوری، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه پیگیری ثبت نام وام ازدواج، به لینک زیر مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام وام فرزند آوری در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. همچنین، کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام وام فرزند آوری پاسخ دهند.

سوالات متداول

۱- ✔️نحوه ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ به چه صورت می باشد؟

۲- ✔️برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ چه مدارکی لازم است؟

۳- ✔️میزان مبلغ وام فرزند آوری ۱۴۰۱ چقدر است؟

برای مشاوره ثبت نام وام فرزند آوری

برای مشاوره ثبت نام وام فرزند آوری

چگونه وام فرزندآوری بگیریم؟

بچه دارشدن حس زیبایی به شما القا می‌کند و هر زوجی آرزو دارند که چارچوب خانواده خود را با به دنیا آوردن فرزند محکم‌تر نمایند. البته بچه دارشدن مخارج بالایی دارد که بسیاری از خانواده‌ها از برآورده شدن آرزوی خود هراس دارند! در راستای کم کردن مشکلات خانواده‌ها، دولت طرح‌های تسهیلاتی را برای خانواده‌هایی که بچه دار می‌شوند در نظر گرفته است. وام فرزندآوری جزء وام‌هایی است که دولت جهت ترویج بچه دارشدن و افزایش جمعیت برای خانواده‌های ایرانی در نظر گرفته است. مبلغ وام فرزندآوری از ۲۰ میلیون تومان تا ۱۵۰میلیون متغیر می‌باشد و به تعداد فرزند و اینکه بچه متولد شده فرزند چندم خانواده است بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم روش دریافت وام فرزند اول، وام فرزند دوم، وام فرزند سوم و وام فرزند چهارم به بعد را بررسی نماییم. اگر به دنبال اطلاعات کامل در مورد نحوه ثبت نام وام فرزندآوری، سایت ثبت نام، سود وام و شرایط بازپرداخت وام فرزندآوری هستید تا انتهای مقاله با تیم تحریریه ساد۲۴ همراه باشید.

مبلغ وام فرزندآوری چه قدر است؟

بر اساس مصوبه جدید مجلس بودجه‌ای جهت اعطای وام فرزندآوری به خانواده‌ها در نظر گرفته شده است که بسته به اینکه صاحب فرزند اول، دوم، سوم یا بیشتر می‌شوید مبلغ وام متفاوت می‌باشد. مبلغ وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

وام فرزندآوری به افرادی تعلق می‌گیرد که آخرین کودک آن‌ها متولد ۱۴۰۰۰۱۰۱ به بعد باشد و حداکثر تا دوسال بعد از تولد فرزند جهت ثبت نام وام فرصت دارید.

وام مسکن فرزندآوری چه قدر است؟

همان‌طور که در مقاله ۱۰ روش دریافت وام مسکن به آن اشاره کردیم هر فرد می‌تواند نفری ۲۰۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت کند و در نتیجه هر زوج می‌توانند ۴۰۰ میلیون تومان وام ساخت یا خرید مسکن دریافت نمایند. در طرح تسهیلات فرزندآوری دولت، به ازای تولد هر نوزاد زوجین می‌توانند ۱۲۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت نمایند.همچنین خانواده‌هایی که از سال ۱۳۹۹ به بعد فرزند سوم خود را به دنیا بیاورند می‌توانند ۱۵۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن فرزند سوم دریافت کنند.در یک طرح دیگر دولت به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعد به دنیا بیاورند وام جهت خرید ۲۰۰ متر زمین پرداخت می‌کند که مدت بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.

بانک‌ها طرح‌های مختلفی برای پرداخت تسهیلات به مشتریان خود دارند. یکی از این تسهیلات پرداخت وام به بانوان می‌باشد، در مقاله زیر انواع روش‌هایی که بانوان می‌توانند از بانک‌ها وام دریافت کنند بررسی شده است. پیشنهاد می‌شود لینک زیر را انتخاب کرده و شرایط دریافت وام بانوان را مطالعه نمایید.

۶ روش دریافت وام بانوان

سود وام فرزندآوری چند درصد است؟

وام فرزندآوری در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود و سود آن ۴ درصد باشد.

اگر به دنبال خرید خودرو هستید و دوست دارید وام بگیرید پیشنهاد می‌کنم لینک زیر را انتخاب کرده و مقاله وام خرید خودرو و ۱۰ روش دریافت آن را در وبلاگ ساد۲۴ مطالعه نمایید.

روش دریافت وام خرید خودرو

اقساط وام فرزندآوری چه قدر است؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد مدت بازپرداخت وام فرزند اول ۳ سال، فرزند دوم ۴ سال، فرزند سوم ۵ سال، فرزند چهارم شش سال و فرزند پنجم به بالا ۷ سال می‌باشد.بر اساس آخرین اخبار بازپرداخت وام ودیعه مسکن فرزند سوم ۲۰ ساله خواهد بود.

از مزیت‌های مهم وام فرزندآوری این است که پرداخت وام بدون سپرده‌گزاری بوده و بازپرداخت آن بعد از دوره تنفس ۶ ماهه می‌باشد.

وام فرزندآوری را از کجا بگیریم؟

روال ثبت نام وام فرزندآوری دقیقا مشابه وام ازدواج می‌باشد. جهت دریافت این وام باید به سامانه تسهیلات قرض الحسنه بانک مرکزی مراجعه کرده و به صورت اینترنتی جهت دریافت وام ثبت نام نمایید.

پس از ثبت نام یک کد رهگیری برای شما پیامک می‌شود که به وسیله آن می‌توانید وضعیت ثبت نام خود، شعبه اخذ وام و روند تسهیلات خود را را از سایت پیگیری نمایید.

بعد از ارسال پیامک تایید ۱۲ روز کاری فرصت دارید جهت تکمنیل ثبت نام مدارک زیر را به بانک ببرید:     

پس از ارایه مدارک به بانک و تایید آن ظرف مدت ۴۵ روز باید پرونده خود را تکمیل کنید.

آیا می‌دانید بانک‌ها در قالب طرح‌های مختلف وام پرداخت می‌کنند و شما از بسیاری از آن‌ها اطلاع ندارید؟؟در برنامه ساد۲۴ قسمت بانک،وام اطلاعات بیش از ۳۰۰ نوع وام که از بانک‌های مختلف قابل دریافت می‌باشد برای شما بارگزاری شده است، فقط کافیست لینک زیر را انتخاب کرده و برنامه ساد۲۴ را نصب نمایید.

برنامه معرفی وام فوری ساد۲۴

روش ثبت نام وام فرزندآوری

همان طور که در قسمت قبل به آن اشاره شد جهت ثبت نام باید به سامانه تسهیلات وام فرزندآوری بانک مرکزی به آدرس h ps:ve.cbi.i مراجعه کرده و اطلاعات زیر را تکمیل نمایید:

نکته: به ازای تولد هر فرزند فقط یک بار می‌توانید وام دریافت کنید.

توجه کنید یک شرط مهم جهت ثبت نام وام فرزندآوری این است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند ، بالای ۲۵ نباشد.( نرخ باروری توسط سامانه به صورت خودکار استعلام می‌شود)

وام فرزندآوری بانک ملی

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره شد بانک ملی جزء بانک‌های متصدی پرداخت وام فرزندآوری می‌باشد و جزییات پرداخت وام فرزند سوم نیز توسط این بانک از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

جمع‌بندی

در این مقاله شرایط دریافت وام فرزندآوری را با یکدیگر بررسی کردیم. وام فرزندآوری در جهت رشد افزایش جمعیت به تازگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و جزییات پرداخت آن در سال ۱۴۰۱ حداکثر ابتدای اردیبهشت به بانک‌های عامل ابلاغ می‌شود. شما می‌توانید بروزترین اخبار مربوط به وام فرزندآوری را در بروزرسانی بعدی این مقاله مطالعه نمایید.

لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

ثبت نام برای وام فرزند دوم